Comments

marți, decembrie 09, 2008

Tribuim, Maria Ta !

Posted by at 17:09 Read our previous post
Acum aproximativ un an de zile, intr-unul din foarte rarele momente in care chiar nu aveam nimic de facut, am vazut pe o pagina de net o reclama la un joc online, Triburile. Cum nu aveam ce face, mi-am facut cont si am inceput sa "tribuiesc". Un amic a descris perfect acest joc, de aceea am decis sa copiez (cu acordul lui evident) textul lui personal fara sa-l modific, sa sterg, sa adaug... 

"Hmm… acum cativa ani niste nemti n-au avut ce face si au inventat Triburile.
De atunci incoace l-au tot perfectionat asa ca putem spune ca de fapt l-au reinventat de cateva ori…

“… un joc online bazat pe un browser web” zice la definitie.
Ce-ar putea fi mai mult decat atat? Poate o proiectie virtuala, cumva simplificata si la scara redusa, a lumii reale…
… mda, la fel ca in lumea reala, intalnesti aici tot felul de situatii si persoane.
Uneori starneste antipatii alteori leaga prietenii, consemneaza “mari” victorii si ascunde mici drame.
Il joaca expansivi si introvertiti, veseli si imbufnati, “fermieri” si “ferme”, glumeti si seriosi, increzuti si modesti, superficiali dar si “disperati” care aproape ca au facut din asta un mod de viata, jigodii si oameni de caracter, mincinosi si oameni de cuvant, “macho men” sau fricosi, parteneri loiali sau tradatori prin vocatie, “jmecheri” cu multiaccounturi, narcisisti, histrioni, schizoizi, maniaci depresivi, oameni “normali”…
…oameni si oameni.
Il joaca baieti si fete, copii si “copii batrani” (care de-acum au chiar ei copiii lor)
Il joaca de la PC, de pe laptop sau de pe telemobil, acasa (pana noaptea tarziu, cand toti ai casei dorm de mult, iar uneori pana spre ziua), la scoala (pe ascuns sa nu-i vada profa) sau la birou (pe furis sa nu-i prinda sefu’) pe strada, in masina, in tren, poate chiar pe scara avionului…
Ce mai, dom’le, o intrega nebunie!

Insa dincolo de toate astea Triburile ramane DOAR UN JOC!
Si, daca tot v-ati legat la cap cu el, jucati-l cu placere si distrati-va! "

Prin urmare, tribuiti, dar tribuiti cu placere! Va recomand jocul doar daca aveti ceva timp la dispozitie, daca aveti posibilitatea sa accesati jocul aproape oricand, daca nu va enervati repede, daca aveti rabdare de fier, daca puteti accepta sa fiti invatati de copii de 10 ani iar voi sa aveti triplu, inca o data daca aveti rabdare, daca aveti putere de convingere, daca va promiteti inainte de fiecare accesare ca va veti pastra calmul si pentru ultima data daca aveti rabdare. 

Tribuire placuta!


4 comentarii:

  1. Tribuim...Tribuim !!!!
    Alex.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai mult decat corect! Este un simplu joc, nu este viata reala. N-ai primit, sau nu ati primit amnintari destul de grave la adresa personala pentru un amarat de sat atacat?
    Unii oameni nu inteleg ca virtual inseamna virtual. pentru unii realitatea este virtuala, traiesc pentru asta !
    Apropos, multumesc pentru vizite :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Oooo, cate amenintari nu vad zilnic! Acum mai putin pentru ca intr-un final m-am lasat pe lumile 5,6 si 7. Dar pe 8 au aparut amenintarile imediat ce am luat primul sat! Si acum le astept pe 9... :)) De fapt... pe triburi ti-am gasit blogul! :))
    Am ras cu lacrimi la postul cu "ce mai faci?" si nu numai. :)) Tot ma chinui sa le citesc pe toate din urma, dar lipsa de timp isi cam spune cuvantul. Dar... asta inseamna ca am material de citit pentru weekend-uri! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti multumesc ca imi urmaresti articolele, ma bucur cand cineva citeste ceea ce "aberez".

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template