Comments

miercuri, iunie 20, 2012

Cute award

Posted by at 11:07 Read our previous post
Andreea si Grell m-au inclus in randul celor 7 bloggeri carora le-ar acorda titlurile "Beautiful Blogger" si "One Lovely Blog", fapt pentru care le foarte multumesc cu toata seriozitatea. Avand in vedere activitatea mea blogosferica din ultima vreme, e dragut sa aflu ca n-am fost uitata... Aaa who am i kidding? E un sentiment d'ala lacrimogen, heart  warming, care face lumea roz si soarele sa straluceasca mai tare, curcubee si fuckin' unicorns! Plastic se reproduce asa:


Si-acu ca am trecut de euforie... cat de cat, tre' sa fac si eu lista celor 7 'ai mai bloggeri carora le-as acorda respectivele titluri. In ordinea de pe tricouri, avem:
1. Bora Bora - pentru ca are de toate (de la bancuri si-alte chestii amuzante, la informatii cat se poate de serioase, ba si trebi sentimentale si plaja de optiuni variaza asa in toate directiile) si pentru ca ea ca persoana e minunata (si asta pot sa zic clar inca neintalnindu-ne face to face... da' vine ea si ziua aia)
2. Andreea - nu stiu daca pot sa dau premiu' inapoi, da' n-am cum sa fac lista asta fara tine (si Grell). As descrie blogu' tot cum am zis mai sus cu heart warming si curcubee si unicorns si pink cotton candy. Asa simt de fiecare data cand il citesc.
3. Grell -  cuvintele-s de prisos, zic io. Posturi geniale cu exprimari geniale - zau, nu stiu de unde-ti vin - ras cu lacrimi si-asa mai departe. De fiecare data as vrea sa comentez, da' niciodata parca nu gasesc cuvintele potrivite si dupa ce stau vreme buna cu postu'-n fata gandindu-ma, decid sa nu spoilez (???) genialitatea lui si sa ies, tiptil, ca o adevarata stalkarita... 
4. Stiulete - one word: sapiosexual.
5. Cris-Mary - filme & calatorii, file de jurnal, cu titlu informativ, plus niste bonusuri sub forma unor bunaciuni de ni le tot arata din cand in cand gen: luati de salivati! 
6. Cristi - interesant, interactiv, informativ, poze dragute! 
7. Thomas - one word: genial!

Acu voi de va regasiti in enumerare, ar trebui sa faceti si voi acelasi lucru pe blogurile voastre... Just do it... daca n-ati facut-o inca. 

Hai pa.

9 comentarii:

  1. iti multumesc foarte frumos pt aprecieri, inseamna ca uneori, in tembelismul meu, mai scot si genialitati, ca prea imi zice lumea:))))))
    Acum la ce leapsa ne-ai dat tu, celor premiati, imi pare foarte rau ca nu o sa am cum s-o fac, pt ca nu prea am 7 bloggeri carora sa le acord respectivele titluri:))))))) tu ai fi cam singura, si frumoasa , si cu blogu' frumos:)))))))) asta e, eu am blogroll-ul mic:)))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. hei, am vazut ca esti din bucuresti (te-am vanat de pe blogul Andreei) si ma intrebam daca esti interesata sa adunam mai multi oameni, de un blogmeet, ceva. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma gandesc sa peiau si eu leapsa asta intr-o zi. Am cateva bloguri pe care le citesc cu deosebita placere. ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumooooossss :* Ma facui sa rosesc o leaca .. Missed you women :* Hai ca intocmesc si eu o lista :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitarile noastre! Mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template