Comments

miercuri, iunie 20, 2012

Mananca, roaga-te, iubeste

Posted by at 21:54 Read our previous post
"Mi-am infruntat depresia ca si cum m-as fi luptat pentru viata mea, lucru care chiar era adevarat. Am inceput sa-mi studiez episoadele depresive, incercand sa le inteleg cauzele. Care era sursa muntelui aluia de disperare? Era ceva psihologic? (Poate vina parintilor?) Era doar ceva temporar, o perioada nefasta? (Oare se va termina si depresia odata cu divortul?) Era genetic? (Sub foarte multe nume, Melancolia a fost un membru al familiei mele de-a lungul multor generatii, insotita de un partener sinistru - Alcoolismul.) Era ceva cultural? (Poate cumva sa se datoreze esecului americancei de cariera cu vederi postfeministe, in incercarea ei de a-si gasi echilibrul intr-un univers urban din ce in ce mai stresant si mai alienant?) Avea de-a face cu astrologia? (Oare sunt trista din cauza ca sunt un Rac sensibil a carui astrograma e dominata de instabila zodie a Gemenilor?) Avea problema mea un fond artistic? (Nu-i asa ca noi, oamenii creativi, suferim mereu de depresie pentru ca avem o sensibilitate mai mare si pentru ca suntem "speciali"?) Era cumva o chestie evolutionista? (Am mostenit vreo ramasita din panica adunata in miile de ani in care specia mea a trebuit sa supravietuiasca intr-o lume brutala?) Era de natura karmica? (Sunt oare accesele mele de tristete consecinta unor lucruri rele facute in vieti anterioare, sunt ele niste ultime obstacole inaintea eliberarii?) Era ceva hormonal? Tinea de dieta? De filozofie? De anotimp sau de mediul inconjurator? Voiam sa gasesc calea spre divinitate? Sufeream de vreun dezechilibru chimic? Sau pur si simplu aveam nevoie sa fac sex? (...) Ajunsesem sa cred ca depresia mea era de fapt un amestec schimbator, alcatuit din toate lucrurile deja enumerate si din multe altele nenumite si neidentificate."
("Mananca, roaga-te , iubeste"   Elizabeth Gilbert)

PS: Asta intra la categoria "Andera recomanda". 

33 de comentarii:

  1. Mi-ai dat emotii. Obisnuiesc sa citesc normal, de sus in jos :-P si credeam ca vorbesti despre tine. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. În ceea ce privește partea cu mâncatul,... te invit pe la mine pe blog ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Lovely book! Mi-a placut mult mult mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cartea n-am citit-o, insa filmul l-am vazut pe putin de 5 ori:)).

    RăspundețiȘtergere
  5. Zilele trecute am vazut cartea in librarii.... gandul mi-a zburat la tine :)) Am sa o cumpar.... sa vad cum impac cititul cu... condusul! Poate in cele 2 zile la mare ;) Mersi de "recomandare" :P:P:P

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am vazut filmul si tin sa precizez ca pur si simplu e unul dintre cele mai frumoase filme vazute. Si peisajul din India le depaseste pe toate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am vazut filmul :D Intrebare rapida: Ce ati alege intre Sava si Viteazul? Argumente? (asta deja nu mai e rapid...)

    RăspundețiȘtergere
  8. o am la o prietena, e pe lista :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur ca ai recomandat o carte atat de buna, abia astept sa imi iau si filmul sa il vad

    RăspundețiȘtergere
  10. Andreea, dar ce ai patit de ai disparut de mai bine de o luna ?!... Sper ca esti bine, sanatoasa !

    RăspundețiȘtergere
  11. vreau sa vad filmul.. pare super interesant :)

    RăspundețiȘtergere
  12. salut. as vrea sa facem schimb de link-uri. link-ul meu este http://aethra-j.blogspot.ro/ . daca esti de acord, astept mesaj pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  13. Unde ai disparut? Intru din cand in cand la tine, cu speranta ca te-ai intors si nu vad nici o schimbare.

    RăspundețiȘtergere
  14. cititi cartea! bate filmul!
    vol 2 e mai slabut!

    RăspundețiȘtergere
  15. Momentele de depresie sunt chestii trecatoare,,,esential este sa rezisti pe parcursul perioadei nefaste si sa te gandesti ca o sa vina si momente favorabile.

    RăspundețiȘtergere
  16. aceasta carte zace de un an lamarginea patului meu ...trebuie sa o citesc

    RăspundețiȘtergere
  17. este o carte f buna si filmul este de vazut

    RăspundețiȘtergere
  18. Este printre putinele carti ce au fost ecranizate in care filmul este posibil la fel de bun ca si cartea.

    RăspundețiȘtergere
  19. julia roberts este memoranila in rolul acesta ii vine manusa iard e javier nu mai vb

    RăspundețiȘtergere
  20. majoritatea oamenilor, mananca apoi se iubesc si uita sa se mai roage.

    RăspundețiȘtergere
  21. Mie mi-a placut cartea. sunt doua voulume care merita a fi citite.

    RăspundețiȘtergere
  22. Trebuie sa cititi cartea! apoi reveniti cu comentarii!

    RăspundețiȘtergere
  23. Tocmai ce am inceput sa citesc cartea, abia astept sa o parcurg

    RăspundețiȘtergere
  24. Un an nou cat mai bun. La multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  25. O poveste de iubire incredibila!!!
    Va recomand cartea aceasta cu cea mai mare caldura, nu numai femeilor ci si barbatilor. Pana la urma starile sufletesti sunt aceleasi indiferent de sex: fericirea, tristetea..le simtim cu totii.

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template